Saturday, November 15, 2008

'Sultan Melake' kembali..


haaa.. mesti pelik ngape tajok dia i boh mcm tue kan??? sure u penah tengok iklan kempen budi bahase yang penah kua sikit mase dulu.. ala yg c Adlin Aman Ramli (Sultan Melake dlm teater PGL..) dok dalam Putra pretanding tido bile kat depan dia ade pompuan ngandong bediri 2.. ingat tak?? aaaaaa.. mamat nie kire nak jadi mcm ala2 AAR @ Sultan Melake the 2nd lar nie.. seb baik dia tak pasan i snap gambo dia u.. kalo tak, mati i.. muke bleh tahan brutel.. sori lah bro lu bukan ensem pon wa nak snapy2 gambo tapi pasal nak tunjok bukti dan jadi bahan cite blog i jer.. huhuhu..


citenye smalam i balik opis nek komuter from KLSentral.. boleh tahan pack jugek lar mase tue.. i tak dapat seat so i bediri betol2 depan mamat nie.. kalau u perati betol2 mamat nie dok atas dua kosi skali gus!!! badan cikeding jer.. tapi dok tengah2 antare kosi2 tue!! very the kan?? i kan pompuan insan yg lemah (tapi tak hine okey??) nie bediri depan dia pon dia buat badah dia jer.. aduyaiiiii.. hangin jerk!! lepas dah halfway baru ade sorang mokcik nak dudok, penat kot dia bediri.. yg beshnye lepas mokcik tue 2ron, mamat sengal nie dok balik mcm tadi.. eeee geram betoiiiii!! buat muke tak besalah je bile i pandang2.. tapikan bile i pk2 balik, dah memang sifat manusia.. suke pentingkan diri sendiri kan?? lantak ko la labu.. ko bukan sape2 kat aku tapi i geram okey?!!

eeeee..


c u when i c u..



i luv u!

1 comment:

aizatbest said...

ish..kerek ek budak ni.
msti bkn org malaysia ni..
kalo x mesti die tau, 2 kosi untuk 2 org..bkn sorg..idup yoyo